Bezorging en retourneren
Wanneer word mijn bestelling bezorgd?
-
Na het betaling in de webshop ontvang je een bevestigingsmail met productomschrijving. Wij gaan aan de slag en sturen de track & trace per mail naar toe wanneer jouw pakket wordt aangeboden aan de vervoerder.Bestellingen op werkdagen (maandag-vrijdag) worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt tenzij anders vermeld of anders overeengekomen. Bestellingen op zaterdag, zondag en feestdagen, verwerken wij de eerstvolgende werkdag. Bovenstaande voorwaarden gelden voor bestellingen binnen Nederland. Bestellingen voor de Waddeneilanden kan u contact met ons opnemen via [email protected]
Mijn bestelling is niet compleet of is kapot, wat nu?
Dat is vervelend! Wij besteden veel zorg aan het samenstellen en inpakken van jouw bestelling. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan zorgen wij altijd voor een snelle, passende oplossing. Neem in dit geval contact met ons op via [email protected] en omschrijf je klacht en maak er een foto van.
Waarom moet ik verzendkosten betalen?
Consument
Bestellingen met een waarde vanaf €175,00 inclusief BTW bezorgen wij gratis door heel Nederland (dit geldt ook voor de Waddeneilanden).
Bestellingen onder de €175,00 inclusief BTW wordt verzendkosten in rekening gebracht. En vragen we bij levering om je legitimatiebewijs van ontvanger.
Bij levering door Sommelier Luc wordt de levering op afspraak verzorgd.
B2B
Voor B2B klanten gelden andere voorwaarden. Deze zijn relatie-afhankelijk. Voor meer informatie neem contact op via [email protected]
Waarom een leeftijd check?
Sommelier Luc | Wijncursus Tilburg | Sommelier Cursus en de pakketbezorger van PostNL controleert altijd de geboorte datum van de ontvanger aan de deur. Vanaf juli 2021 is het wettelijk verplicht dat we bij online wijnbestelling aflevering aan huis dit checken.
Ik ben niet thuis?
Bestelling die door sommelier Luc worden uitgeleverd vinden in overleg plaats. Laat ons weten wanneer wel uit komt.
Brievenbus, pakketten en niet alcohol gerelateerde verzendingen worden indien mogelijk bij de buren aangeboden. Volg je pakket via de meegezonden track & track in je mail.
Let op, wijnbestelling die worden verzonden via bezorgdiensten zoals PostNL zijn verplicht alleen te leveren op vermeld adres en er vindt altijd een leeftijd check plaats.
Ik wil retourneren, kan dat?
Je kunt je bestelling zonder opgave van redenen binnen 14 dagen retourneren. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag na ontvangst door of namens de klant, daarna is je bestelling definitief. Dit is wettelijk geregeld in de Wet ‘Kopen op afstand’, ter bescherming van de consument.
Neem contact op via [email protected] en wij maken een retour label aan.
Alleen onbeschadigde (en ongeopende) producten kunnen worden geretourneerd. De kosten en het risico van retourzendingen via de PostNL zijn voor eigen rekening en worden verrekend.
Overige vragen?
Neem contact met ons op via [email protected] of telefonisch via +31 (0)6 21573154
Heb je vragen? Laat het ons weten!
Klik FAQ voor de veelgestelde vragen en antwoorden.
Is jouw vraag niet beantwoord, of wil je meer informatie?
Je kunt ons telefonisch bereiken op maandag t/m zondag tussen 10.00 en 18.00 uur.